نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4871
-
الف
+

آیا «مصطفی زمانی» بازیگر یوسف پیامبر(ع) در سریال حضرت موسی (ع) نقش بازی می کند؟

«احمد میرعلایی» تهیه کننده سریال حضرت موسی (ع) درپیوند با نقش آفرینی «مصطفی زمانی» در این سریال صحبت کرد.

 به گزارش آی فیلم 2، «احمد میرعلایی» تهیه کننده سریال «موسی (ع)» در مورد آخرین وضعیت جسمانی و صحت «جمال شورجه» کارگردان سریال حضرت موسی(ع) ابراز رضایت و خرسندی کرد. 

وی  گفت: وضعیت «جمال شورجه» بسیار از روزها و هفته‌های گذشته بهتر است، خدار و شکر وی چندین بار برای پیگیری مراحل ساخت سریال موسی (ع) از خانه بیرون آمده است. 

میرعلایی ادامه داد:  روند ساخت سریال موسی (ع) را با قدرت پیش می بریم و طبق زمان بندی فلمبرداری را از ماه دلو آغاز خواهیم کرد، جمال شورجه نظارت دقیق بر ساخت اثر دارد و تمام سعی بر این است که از زمان پروژه عقب نماند.

وی درباره بازیگران سریال موسی (ع) اضافه کرد: در مورد بازیگران سریال هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده و اینکه در برخی رسانه ها اعلام شده که بازیگر نقش حضرت موسی(ع) خارجی است، هیچ چیز قطعی نیست.

«احمد میرعلایی» در مورد احتمال حضور «مصطفی زمانی» در این سریال تاکید کرد: هر زمان که ساخت سریال آغاز شود در مورد حضور مصطفی زمانی می شود نظر داد، حضور وی در این سریال قطعی نیست و بعد از انتخاب همه بازیگران مشخص خواهد شد، البته ما در کل خیلی علاقه مند هستیم تا مصطفی زمانی در این سریال حضور داشته باشد و همه چیز به شرایط وی و همین طور سریال بستگی دارد.

تهیه کننده سریال موسی (ع) در رابطه با کیفیت این سریال به میزان گفت: تمام تلاش ما بر این است که تمام استاندرد های لازمه را رعایت کرده و آنچه را که لیاقت مردم است را عملی کنیم و استفاده از بهترین و به روزترین تکنالوژی‌های دنیا قطعا استاندارد سریال های تاریخی را چند پله بالاتر خواهد برد.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

آغاز فلمبرداری سریال «موسی (ع)» در زمستان

خبرهای جدید از سریال «حضرت موسی(ع)»

آخرین خبر ها از ساخت سریال «موسی (ع)»

ساخت سریال «موسی (ع)» متوقف می شود؟

نقش حضرت موسی (ع) را چه کسی بازی خواهد کرد؟

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر